úterý 9. října 2012

 /good or bad week ?!/
Jen co jsem byla plna radosti z nových úložných prostor a blbůstek z Ikei, kde jsme mimochodem byli v neděli. Hned mi ji zkazilo opětovné zjištění , že v pokoji máme plíseň. Abych objasnila proč opět. Jednou už se ta bílo - zelená mrcha u nás ukázala, a to na jaře. Kompletně jsme tedy předělávali celý náš pokoj. Seškrabávali starou omítku, dávali nový nátěr, který by měl výskyt plísní potlačovat ...... Dokonce máme nové okno <3 Zkrátka odstranili jsme veškeré příčiny, nebo tedy mysleli jsme si to. Až do začátku tohoto týdne!!! Do krásného nového pokoje jsme si pořídili novou skříň viz. tady. Schválně jsme mezi zdí a skříní nechávali prostor, aby zeď mohla dýchat a plíseň neměla šanci. Před několika dny jsme domů pořídili ještě Ceresit, protože se nám zdálo, že je v pokoji nějak vlhko poslední dobou a začali se nám opocovat okna a já začala i nějak pokašlávat :/. Asi něco není v pořádku?!  V úterý si, ale z vesela vytahuji pár svých kusů oblečení ze skříně a ona tam byla zas!!!  Celá zadní stěna skříně ovynutá bílou nechutnou plísní. Super! :X Proč jsem si toho nevšimla dřív ? No tak to teda vážně nevím! :(  Následovalo tedy vyklizení celé skříně a likvidace bílo-zelené svině  pomocí sava. Jsem opravdu "potěšena", že můj pokoj opět navštívila a já ho mohu z vesela předělávat ! Shit! Jelikož je náš pokoj docela malý tak jsem nevěděla co a jak kam dát, ale nakonec jsem dneska zapojila svou fantazii a snažila se to nějak vychytat aby se mi to líbilo, ale zároveň aby bylo vše vzdušné a ona už se nikdy nevrátila. Prosím :( !  Jediné co mně na tom doopravdy nejvíc štve je, že absolutně nikdo nevíme čím je to způsobeno... 

No, krom těchto starostí co se týče pokoje jsem, ale tenhle týden měla i pár světlých chvilek. Dostala jsem další nabídku učit děti tancovat v jednom domě dětí u nás v Pardubicích. Mám z toho docela radost sice za to bude hrozně málo peněz a trošku bude problém s časem, ale těším se na to. Začínám už příští pátek. Tak mi držte palce ať se tem dětem líbím :D 


V sobotu je u nás Velká Pardubická, kde budu opět pracovně stejně jako na "Koních v akci". Tak doufám, že bude aspoň pěkné počasí a lidi budou stejně milý jako na minulé akci....




 Kuřecí dvou chutí (1.kari, 2. barbecue) s brokolicí a bramborami na páře s trochou cibulky
 Kuřecí plátky na cibulce s bramborami 

 Můj nedělní Ikea oběd : Tomatový krém , Masové kuličky s hranolkami (čuně) smažený camembert (čuně2) a Redberry drink (čuně3)
 Ikea skořicový šnek (čuně4)
Tak jednou za čas , když budu čuně tak to nevadí ne ? :DDD

nebaví mě čekání na metro... :D


P.S. SMRT VŠEM PLÍSNÍM!!!










2 komentáře:

  1. jo plíseň je fakt svině! smrt plísním!

    pokaždé když jsem v Ikee tak si musím dát kuličky <3333333 the best!

    OdpovědětVymazat
  2. Jo jsou opravdu luxusní :)Ty kuličky samozřejmě :D Plísně nikoli!!!!

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za vaše komentáře! <3