sobota 6. října 2012

/weekend/cooking/Ikea/

Víkend! Jupí. Na tenhle víkend, nebo lépe řečeno na neděli se strašně moc těším. Už dlouho máme s mužem naplánované, že pojedeme do Ikeii. Strašně ráda tam jezdím. Baví mě tam šmajdat třeba i 2-3 hodiny. <3 Jednoduchost - krása - nízká cena, co víc si přát. Ráda tam nakupuji a myslím, že nejsem sama. 
Tentokrát tam, ale nejedeme dělat nějaký mega nákup. Jedeme tam pro nějaké úložné krabice/bedýnky/košíčky.....zkrátka pro něco na uložení pár věcí, aby jsme ve svém malém pokojíku ušetřili nějaké to místo.
Nevím sice proč, ale vždycky když se řekne Ikea tak si vzpomenu na svojí  Natálku (má užásná, nejlepší kamarádka, kterou fakt žeru a mám jí nesmírně ráda ) :) Nebo, když se zamyslím tak moc dobře vím proč si na ni vzpomenu. A myslím, že ona ví taky. Byla to ona kdo mě tam poprvé vzal před několika lety a mám odtamtud  s ní nespočet zážitků. Prostě vždycky největší prdel no :DDD Ale to jsem trochu odbočila :DDDD 
Dnes, ale ještě bohužel neděle není a tak se trošku vrátím do reality. Od rána jsem trávila den v kuchyni jako většinou každou sobotu, a vařila. Pro tentokrát, ale změna. Poprvé v životě jsem zavařovala okurky a zjistila jsem jak je to vlastně jednoduché.good. K obědu jsem uvařila houbový krém jako předkrm a hlavní chod byl bio jehněčí biftek s opečenými bramborami, květák uvařený v páře a česnekovo jogurtový dip. Musím říct, že to bylo žrádlo, inu pohleďte sami :D foto kvalitka nic moc no uznávám :/







Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji moc za vaše komentáře! <3