pondělí 15. října 2012


      /pandy paní Pandy / vše je jednou poprvé /

Posledních pár dní bylo opravdu nabitých zážitky jen co je pravda. Když přeskočím pondělí úterý středu a čtvrtek. To jsem opravdu měla hodně napilno - práce, tréninky s dětmi, domácí práce a spousta zařizování.... dostanu se k pátku.
V pátek jsem totiž poprvé v životě byla darovat krevní plasmu. Ano, někdo si teď možná řekne, že je to normální věc. No pro mně do pátečního dne nebyla. Strašně dlouho jsem to odkládala. Nějak jsem z toho prostě měla strach . Teď, když si to zpětně uvědomím nebylo z čeho. Byla jsem darovat ve společnosti Sanaplasma .Kdo by někdy uvažoval, že by šel darovat tak určitě doporučuji jít právě tam :) Už když tam příjdete (tedy alespoň u nás v Pardubicích) tak je všude čisto a příjemný personál. Vyplníte dotazník, kde zaškrtnete jaké choroby jste prodělali jestli máte tetování, nebo piercing.... dotazník má několik stránek. Potom jdete na vyšetření k doktorovi a už jen čekáte až si vás zavolají na odběrové místo. Sestřička si vás zavolá a posadí vás na takový luxusní kožený lehátko, nebo nevím jak to mám nazvat. Potom vás napíchne, připojí ty různý hadičky odebere nějaké zkumavky na testy, kde vlastně otestují zda nemáte žloutenku, nebo jiný virus a už to běží samo. Je to vcelku zajímavý proces. Jak ten přístroj vysává krev a z ní si vybere jen tu plasmu a  pak vám vrací červené a bíle krvinky společně s krevními destičkami zpátky do těla. Ten odběr u mě napoprvé trval cca hodinu, už to bylo docela dlouhý = příště si musím vzít nějakou knížku, nebo notebook je tam wifi free. Trvalo to, ale stálo to za to, když vím, že to může někomu zachránit život. Od teď už budu chodit pravidelně jednou za 14 dní max 3 týdny. 

To v pátek ale nebylo všechno. Jen co jsem přišla domů tak ukrutně znavená a vyčerpaná z toho darování tak na mě čekalo krásné překvapení a to přívěsek v podobě pandičky <3 Prý, že jsem byla statečná  :DDD

Další pro mně nevšedním zážitkem byla sobota - moje první Velká Pardubická. Byla jsem tam sice pracovně, ale přes to jsem si to moc užívala ta atmosféra dostihů byla senzační. Dámy s obrovskými klobouky a pánové v oblecích. Opravdu prestižní akce. Seznámila jsem se s mnoha milými lidmi jako například s panem Vlastimilem Vajnerem ( moderátor ČT1 pro Královehradecký kraj) Pan Chaloupka, který svého času vyhrál 4x Velkou Pardubickou. Včetně postaršího pána, který maluje vtipy o koních  a mezi dětmi je velmi oblíbeným malířem. Dokonce mi daroval blok i s věnováním. 
Blok od pana Jana Lušovského s věnováním

Samozřejmě jsem na Velké Pardubické potkala spoustu známých "osobností" Dominika Haška, Jakuba Prachaře s Agátou Hanychovou /duckface/, Viktora Dyka, pana farmáře Standu z realityshow Farma :DDD a samozřejmě i Josefa Váňu, který takřka v 60 letech obsadil krásné 3. místo.

nedělní procházka s Betty

Konečně mi také přišli dlouho očekávané "Pandí naušnice" Tak mám obrovskou radost!
No nesluší mým pandím kamarádkám? 

8 komentářů:

  1. tvl ta posledni fotka XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    OdpovědětVymazat
  2. Pandičko Vendy, ty máš teda kuráž (já se k dárcovství odhodlávám..nakopla jsi mě) a taky máš nejlepšejší náušničky - zkrátka pro pravou pandu! ;-)
    Vivi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Vivi. :) Nemáš se čeho bát věř mi. Seber teď ty všechnu svou kuráž a uvidíš, že to zvládneš :) Vezmi si nějakou svou oblíbenou knížku s sebou a uteče ti to ani nebudeš vědět jak ;)

      Vymazat
  3. Já strašně nesnáším krev, anvíc jako kardiak nemohu krev darovat.Ale je to od tebe hezký čin

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, dalo mi to ale hrozného sebe-přemlouvání :)

      Vymazat

Děkuji moc za vaše komentáře! <3