pondělí 11. listopadu 2013

Dance life expo aneb žiji tancem...

Zdravím :)

Jsem zpět z víkendového klání. Plna dojmu a nabyta  konečně trochu energií co mi v předchozích dnech chyběla jako sůl. Jupí!
Jak už sám název napovídá jedná se o taneční akci.
 Lépe řečeno 3 dny tance.Workshopy, show, soutěže,  exhibice, semináře a samozřejmě báječná hudba,  která je základem jakéhokoli tance.
Myslím,  že mnozí z vás víte,  že se tanci věnuji a proto tento víkend byl pro mne jasnou volbou v žebříčku konaných akci v tomto roce.
Dance life expo je jakýmsi veletrhem tance. Letos se konal již po druhé a to opět na výstavišti v Brně a až na malé organizační šumy jsem byla moc spokojená!
Navštívila jsem několik workshopů shlídla spoustu krásných tanečních vystoupení,  bylo to fajn!
Filozofie Dle se mi moc líbí a jsem ráda,  že se vždy přesvědčím o tom,  že je spousta lidí,  kteří se tomu tanci věnují a je jen velká škoda,  že tanec u nás v ČR není tak propagovaný jako v jiných zemích světa.
Kdo tanec miluje tak mu tuto akci mohu do příštích let jedině doporučit.




stage

pole dance - fakt podívaná musím říct

mám pouze dvě fotky na kterých jsem já z tohoto víkendu a to tuto (fakt kvalitka)
a hned tu pod ní. Omlouvám se za hroznou kvalitu...


                     společné foto -  flashmob -pokoření rekordu 632 tanečníků tančících jednu choreografii. Jsem tam někde! Vidíte mě??!!! :DDDD

Byl jste někdo také na Dance life Expu?


Mějte se hezky moji milý!


Pandička

3 komentáře:

  1. Ty vlásky máš prostě úžasné! A s tou tyčí bych to chtěla umět :(. Jenže já nikdy neuměla šplhat:D

    OdpovědětVymazat
  2. tohle mě moc láká tanci se věnuju od září ( street dance) :) a slyšela jsem o té akci jen jsem nevedela že se už konala muselo to být užasný už jen to video mě uchvátilo a super fotka a moc ti to sluší jsi hezká :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za vaše komentáře! <3