čtvrtek 7. listopadu 2013

Co jím?#3

Ahoj :)

Jsem strašně zaneprázdněna a popravdě docela i vyčerpaná. Nutím se do spousty věcí,  které musím dělat a nemohu je jen tak odložit a to mne opravdu ze srdce nebaví. Také máte někdy takové období? Tak já ho mám právě teď :/
Navíc jsem nechávala kastrovat svoji milovanou kočičku,  což mi bylo obrovsky proti srsti... ale hold podmínky doma k tomuto rozhodnutí bohužel směřovaly. Máme totiž ještě kocoura a představa toho,že by jsme měli koťátka je pro mne v tuto chvíli vážně děsivá.

Co se týče dnešního článku, musím se vám přiznat, poslední dobou jím vážně nějak hůř a divně a skoro nic mi nechutná. Proto mi chvíli trvalo nashromáždit nějaké fotky s tím co jím.
Doufám,  že příští týden bude týdnem lepším a já se zase budu cítit lépe :)

/Jeden z mých domácích víkendových obědů - alespoň o víkendu se snažím sníst něco normálního./hand made
Těstoviny s pórkovo-smetanovou omáčkou s kuřecím masem a parmezánem


/snídaně/hand made
bílí jogurt s ovesnými vločkami, směsí oříšků zalité javorovým sirupem

/Také jeden z  víkendových domácích obědů ./hand made
kuřecí maso v medovo-sezamovém přelivu s bramborami ve šlupce na páře s okurkou

/víkendová snídaňe/hand made
knäckebrot s gervais s pažitkou a sýrem + ananas

/večeře/hand made
mozarela se zeleninou na páře (mrkev +brokolice), knäckebrot s gervais s česnekem a okurka

/večeře/hand made
Grilovaný hermelín s brusinkami, rozpečenou bagetkou s bylinkovým máslem, kukuřicí a rajčaty

/oběd/hand made
Penne se smetanovou omáčkou s hnědými žampiony

Co by jste si z mého jídelníčku dali a co naopak ne ?


Mějte se krásně!


Pandička

P.S. U Milé Vivi  probíhá krásná Giveaway o produkty Starbucks :) KLIK

9 komentářů:

  1. taky mám někdy takové dny..snad Ti bude brzy líp Pandičko:) Všechno jídlo vypadá lákavě!:)

    OdpovědětVymazat
  2. Jeee kastrace miláčka je hrozná viď...já seděla celou dobu u Cliffa a koukala na něho..
    Moc dobré jídlo...ty těstoviny s žampiony, mňam.

    OdpovědětVymazat
  3. Pandičko, já jsem teď byla chvíli mimo realitu, ale Tvůj blog stále sleduji! Myslím, že by ses měla vrhnout na kulinářskou kariéru, protože ty Tvé pochoutky vypadají vždy tak božsky a dokonale.. :-* A doufám, že brzy nabereš zase energii a bude ti kráááásně, krásko :-* :)

    OdpovědětVymazat
  4. Milá Pandičko, to ses mi tedy přesně trefila do chutí ;-). Tvoje "hand made" dobroty bych mohla mít na stole dnes a denně.
    Pozdravuj kočičku. :-*

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuji za milé komentáře kočky :*

    OdpovědětVymazat
  6. Drž se, život je nahoru a dolů, bude líp:-*

    OdpovědětVymazat
  7. Já jsem dostala hlad :-D A jestli potřebuješ trochu apetitu tak já ti klidně trochu daruji, já ho mám poslední dobou až moc velký :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za vaše komentáře! <3