čtvrtek 28. března 2013

Recenze: L´oréal Paris the foundation TRUE MATCH

Zdravím vás :)

 Dneska mám pro vás recenzi mého nedávno koupeného make upu  od L´oréalu v odstínu C7 Ambre Rosé za pouhých 99,- ve slevě, původní cena cca 300,-.

Make up je poměrně tmavý takže se bude více hodit až na léto. Ale já jsem to nemohla vydržet a párkrát jsem ho už vyzkoušela, tak přináším recenzi.



Co nám výrobce slibuje:
Tento make-up dokonale sjednocuje pleť, kryje veškeré nedostatky již po nanesení jedné vrstvy. Na pleti působí přirozeně. Vydrží celý den a nestírá se. Jeho přírodní složení působí na pleť velice pozitivně.



Z mé zkušenosti:
Sjednocuje pleť a docela sám o sobě i pěkně kryje.
Nevím zda působí přirozeně to podle mě neumí žádný make up. Pojem přirozený je pro mě bez jakého koliv make upu.
Vydrží celý den, ano měla jsem ho na sobě cca 10 hodin a normálně jsem fungovala. Nepřišlo mi, že by proběhla nějaká změna.
To jestli přírodní složení opravdu působí na pleť pozitivně tak to opravdu nevím ničeho jsem si zatím nevšimla.

Takhle vypadá make up samotný a s pudrem

doma na pokojovém světle


Make up venku na denním světle cca po 6 hodinách od nanesení


Tento make up celkově hodnotím pozitivně. Příště bych si ho koupila znovu a klidně ve světlejším odstínu.
Produkt tedy mohu jen doporučit :)

Máte s tímto make - upem nějaké zkušenosti?

Připojuji odkaz na jednu moc hezkou Giveaway k Andy KLIK
A ještě na jednu pěknou Giveaway k Dorotce KLIK

Mějte se hezky!

Pandička

31 komentářů:

  1. Mila Pandicka,
    musim ti zalichotit, ze mas skutocne krasnu pletku :)
    co sa tyka makeupu- raz som makup od Lorealu mala, no robil mi alergiu (ako vacsina makeupov), takze to nebolo nic moc.
    Momentalne ficim na korejskom Lioele. uz chystam recenzku, lebo nadsenie je velke :)

    ps: dakujem ti za uzasne mily komentar u mna ♡ :)
    tin.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Tinko, s pletí opravdu problémy nemám lrom toho, že se mi v zimě malinko vysušuje. Ono ne každému sedne Loreal taky mám kamarádku která nemůže od nich nic hned má vyrážku. Tesim se na recenzi Lioele :)

      Vymazat
  2. Musím říct, Pandi, že vypadá moc hezky, připadá mi, jako by měl spíše pudrovitější konzistenci. A na pleti působí velice přirozeně, ale myslím si, že je to tím, že máš krásnou pleť a žádné nedokonalosti :) Recenze se mi moc líbí, jako všechny Tvé články :)

    Krásný zbytek dne, Pandičko :-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vratinko pudrovitější právě vubec není to spíš ty fotky trošinku matou a následný pudr. Zrovna jsem měla štěstí a nikde žádný pupínek ani škrábanec i mě se občas něco vyrojí, ale naštěstí velmi zřídka. Děkuju :*

      Vymazat
  3. Vypadá moc hezky asi bych taky slevičce neodolala :-) děkuju za recenzi, moc ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc děkuju za sdílení :-)

    Jinak make-up mi právě dochází a vybírám, který zkusím teď.. tenhle nevypadá vůbec špatně, jen bych potřebovala světlejší odstín. Děkuju za tip! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já si taky příště vezmu světlejší tohle je opravdu spíš na léto, kdy jsem opálená. Není zač já děkuji za komentář :)

      Vymazat
  5. Milá Pandičko, jsem překvapená, jak krásně a jemně make-up na pleti vypadá. Na druhou stranu se trošku obávám, že na mě by tak půvabně nevypadal ;-).
    A moc se mi líbí tvoje šála. :-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Vivinko, na tobě by určitě vypadal skvostně možná jen světlejší odstín. :* A šálka je má nej na zimu :)

      Vymazat
  6. Příště určitě světlejší odstín, resp. ne tak žlutý. Nechápu, že je vůbec v Evropě prodávají, podle mně nesedne většině zdejších žen :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak jsem psala příště zvolím světlejší, ale nepůsobí na mě žlutě možná na pokojovém světle, ale na tom denním je to ok :)

      Vymazat
  7. Zní to docela dobře, díky za recenzi. Nový make up zrovna potřebuju, ale chtěla jsem nějaký víc nature, i když, jak píšeš, takový není žádný:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není zač :) a jak píšeš nature je pro mě prostě bez make upu :)

      Vymazat
  8. Také jsem ho měla vypadá suprove:)
    Prijd me navštívit na:

    www.olivains.com

    OdpovědětVymazat
  9. Pandičko, pandičko, nebuď tak tajemná a prozraď, kde jsi tenhle poklad, který na tvé pleti vypadá tak skvostně koupila. Strašně nutně ho potřebuju a doufám, že snad na mé pleti bude vypadat taky tak dobře :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koupila jsem ho v Tescu za pouhých 99,- normálně v drogériích stojí okolo 300,- Seženeš podle mě v DM, nebo Rosmannu či v Tetě ;) A děkuji za milý komentář :)

      Vymazat
  10. Super recenze, je fajn že si ho koupila ve slevě, já makeupy nepoužívám, použiju když mám horší pleť bb krém :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Tak když to někdo nepotřebuje používat tak není důvod si ničit pleť make upy.

      Vymazat
  11. Vypadá moc super, na umělém světle trochu oranžový, ale jak vidím, venku vypadá přizoreně, takže to asi fak bylo tím pokojovým světlem. A cena je fakt super, já nikdy nenarazím na slevy :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj je to možné, ale na denním světle vypadá opravdu hezky. Tak ti držím palce ať na nějaké slevy narazíš ;)

      Vymazat
  12. Tohle je jeden z mých oblíbených Makeupů:) Měla jsem ho už asi třikrát a vždycky se k němu budu ráda vracet:) Na tobě vypadá skvěle přirozeně!:) Moc Ti to sluší Pandičko:)

    OdpovědětVymazat
  13. Moc pěkná recenze. na mě by tenhle odstín byl asi neuvěřitelně tmavý, ale tobě sedí skvěle. A ta poslední fotka je perfektní! :)

    OdpovědětVymazat
  14. Děkuji moc všem za milé komentáře :) Moc jste mě potěšili a tak se můžete brzy těšit na další nějakou recenzi :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za vaše komentáře! <3