pátek 12. června 2015



must have&inspirace

Léto 2015
#2

Ahoj kočky!

Dnes jsem tu s dalším dílem série Must have&inspirace pro letošní léto.
Předešlý článek na téma doplňky a oblečení si můžete přečíst tady.
Tentokrát je to inspirace kosmetická tak snad se vám článek bude líbit.
Jelikož zkouškové je v plném proudu tak teď mé dny splývají a nevnímám moc okolní svět. Jen práce a učení. Jak jste na tom vy se školou? 

1. Abych byla upřímná tak v létě se opravdu moc nelíčím a dávám přednost spíše přirozenějšímu looku. Na co ale jistě nedám dopustit je bronzer. Krásně s ním vykonturujete ty části obličeje,  které potřebujete a navíc dodá hezký třpytivý mnohdy i svěží letní vzhled. Tento od  The Balm je jednička!
2. K létu samozřejmě patří pobyt na sluníčku. Aby naše pokožka byla zdravá a hezky chráněná nesmíme zapomínat na opalovací krémy či oleje. Já velmi ráda používám i po opalovací přípravky, které po opalování dodají pokožce přesně to,  co potřebuje. Bioderma patří mezi mé nejoblíbenější přípravky v péči o tělo vůbec.
3. Jestli jste na tom stejně jako já a letos se k moři nechystáte, tak nezoufejte, můžete si navodit atmosféru tropických zemí pomocí sprchových gelů od Baley,  které voní naprosto božsky letně.Najdete v drogériích DM.
4. Rtěnky v létě nosím trošku méně než třeba na jaře nebo na podzim, ale když bych si měla vybrat nějaký odstín tak by to byl buď nějaký Nude a nebo Korálový, který krásně vynikne k opálené pleti.  Rtěnky od M.A.C z kolekce wash&dry jsou přímo stvořené pro letní žhavé dny a ty odstíny?! Ach!
5. V létě sluníčko dává  našim vlasům a nejen jim dost zabrat a proto doporučuji používat ochranné spreje, které vám ochrání vlasy před slunečními paprsky. Tento sprej od značky  Wella se dá použít jak na suché tak mokré vlasy před i během pobytu na sluníčku, takže ho můžete mít klidně i někde sebou v kabelce a v případě potřeby můžete použít.
6. V horkých letních dnech vám jistě svou službu vykonají i různé termální vody. Popravdě já osobně bych bez ní asi horké dny jen těžko přežila. Krásně vás osvěží, zklidní podrážděnou pokožku a chrání ji před vnějšími vlivy. Tuto vodu od Vichy mám osobně vyzkoušenou a je skvělá.


1. Chystáte se v létě na festival, stanovat, do přírody a nebo jen na zahradě grilovat? Tak se určitě neobejdete bez repelentu. Už hodně krát jsem se přesvědčila o tom,  že bez něj to nejde. Nikdo přece nechce být poštípaný od komárů a další jiné havěti. Repelent
2. Pokud máte krátké řasy jako já a bez řasenky nedáte ani ránu a připadáte si jako bez očí tak ideálně doporučuji pořídit si  na léto nějakou vodě odolnou, aby jste pak nevypadali jako pandy - kolem očí s černými fleky :D
3.Vlhčené ubrousky? Tak ty nosím v kabelce neustále. Na fesťáku je použití jasné, jako sprcha v ubrousku (:D) a na opatlané ruce je to taky super.
4. Poslední mým pomocníkem v letních dnech je BB cream s minimálním SPF 20. Je to lehoučká varianta make-upu a ještě splní funkci ochrany proti sluníčku. Na horké letní dny pro sjednocení tónu pleti opravdu lepší než si na sebe zbytečně matlat tuny make-upu a ucpávat si jím póry. L´oréal


Mějte se krásně!

14 komentářů:

  1. Taky mám v létě ráda přirozený look s opálenou pokožkou, ten je u mě na prvním místě :) A sprcháče od Balei miluju, ty jsou fakt top :)

    OdpovědětVymazat
  2. Vlhčený ubrousky si musím koupit taky. Já ty sprcháče od Baley očichávala, ale na mě jsou všechny strašně sladký :)
    Vendy, držím na zkoušky pěsti, ať už máš taky klídeček jako já :). Já od pondělí nastupuju na novou brigádu, takže to teď taky bude jen práce a práce

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verunko, děkuju moc! Tak ať se ti na brigádě líbí! :)

      Vymazat
  3. Na léto se taky líčím minimálně až skoro vůbec. Bronzer od The Balm se mi moc líbí ale bronzr neni pro mě ta nejnutnější věc. Sprcháče od Baley mám ráda ale tyto mě fakt neoslovily, leda ten fialový Cubana dream jinak mi přijdou hrozně umělé..
    Termální voda na léto je dobrá věc a vlhč. ubrousky používám pravidelně.. Pěkný Must have :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Bronzer od The Balm je naprosto božský a samozřejmě pro mě není taky nejnutnější věcí, ale na léto je úplně ideální a dostačující :)

      Vymazat
  4. Super věci :) bronzer si taky plánuji koupit, ale nevím od jaké značky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Na výběr je spousta bronzerů různých značek, jistě si vybereš :)

      Vymazat
  5. Já se v létě nelíčím skoro vůbec, mám to nejradši a skoro to není třeba :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je ta nejlepší varianta, když to není potřeba :)

      Vymazat
  6. V létě se maluju minimálně. V tom šílenym vedru na to nemám sílu. :D Stejně si vždycky nasadím sluneční brýle, takže mám polovinu obličeje zakrytou, problém vyřešen. :D Teď jsem koukala na ty MAC rtěnky a vypadají vážně parádně. :3

    OdpovědětVymazat
  7. Bahama Mama si plánuju koupit už dlouho :) one day :D !!
    http://www.plesatazpevacka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Já se v létě většinou nelíčím a jestli tak jen zvýrazním řasy. Co se týče tropických parfemovaných sprchových gelů od Baley, nějak mě neoslovily.

    dávám ti odběr :)
    www.dendyss.blogspot.cz beauty

    OdpovědětVymazat
  9. Njn, to zkouškové je přízrak temnoty :D
    ... jinak já mám zálusk na micelárku od Biodermy, která je na mé studentské poměry drahá, ale syslím :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za vaše komentáře! <3