čtvrtek 30. dubna 2015

Konturovací paletka z www.ebay.com

Ahoj kočky!

Je před námi "prodloužený" víkend (jupí?!), nene u mě se žádné volno nekoná :(. Já totiž abych se nenudila, tak jsem si svůj čas zorganizovala tak, že vlastně žádný čas nemám :D. Dnes jsou čarodějnice, což mě nechává úplně klidnou, protože jsem do 6 hodin v práci a pak mám trénink. Zítra má většina lidí určitě volno,  ale já jdu opět do práce, takže mě  se žádné volno netýká. V sobotu jedeme na taneční soutěž do Prahy a to je jako obvykle celodenní záležitost. Neděle? Ne opravdu nemám volný den. Snažím si udržet pozitivní náladu a nezbláznit se z toho. :) :D
Co máte v plánu vy? 

V dnešním článku bych vám ráda ukázala svou konturovací paletku z Ebay, kterou jsem si před několika týdny pořídila.
Prvně bych chtěla zmínit, že jsem si paletku objednala ze stránky www.Ebay.com , kterou určitě všichni znáte. Na stránkách jsem do vyhledávače zadala "Contour palette",   zaškrtla jsem ve sloupečku s možnostmi "free shipping"  a "buy now" (nemusíte zaškrtávat, ale já to tak dělám) a už mi vyjela nabídka několika paletek. Vybrala jsem si prodavače s nejlepším hodnocením a objednala jsem si. Zaplatila jsem pomocí Paypalu, který je na takové nákupy úplně nejlepší. Takže pokud ho nemáte určitě doporučím si ho založit. 
Paletka mě vyšla na 220,- a přišla mi zhruba za 3 týdny od objednání.

Teď už k samotné paletce. Musím říct,  že co se týče obalu, tak je úplně klasický černý plastový a vcelku bytelný, což mě překvapilo. 
Vevnitř je 6 odstínů, které jsou zasazeny do papírového obalu. No, nejdříve jsem si říkala,  že je to dost na nic a že se to určitě za chvíli zničí, ale zatím je to v pořádku a drží to.
Co se týče produktů tak z nich mám velmi smíšené pocity, ale vesměs pozitivní.

  • Zleva, nejsvětlejší odstín v paletce je bílá. Je velmi dobře pigmentovaná, ale určitě nejprášivější ze všech. Popravdě ji moc nepoužívám právě proto, že když ji nanesu na štětec tak ještě než dám produkt na pleť, tak půlka z něj opadá. Používám ji tedy jen občas na zesvětlení míst pod obočím. 
  • Další odstín je světle vanilkový a není zdaleka tak pigmentovaný a ani prášivý jako ten bílý. Používám ho na konturu pod oči směrem k uším, na bradu, kořen nosu, lehce nad vrchní rty a střed čela. Tenhle odstín je super.
  • Třetí odstín v paletce je taková klasická pudrová barva. Je hezky pigmentovaný a nepráší. Používám ho při konturování celého obličeje na přepudrování tmavších částí.
  • Další odstín je světle losovo broskvový a prvně jsem si myslela,  že to bude skvělý odstín na použití místo klasické tvářenky, ale bohužel. Není skoro vůbec pigmentovaný a tak je vlastně k ničemu. Nepoužívám ho.
  • Předposledním odstínem v paletce je středně hnědý až do béžova odstín,  který je úplně super pigmentovaný (tak akorát). Používám ho na konturu pod lícní kosti, na vrch čela, pod dolní ret a na konturu nosu. Rozhodně mě tento odstín úplně nejvíce překvapil a používám ho z celé paletky nejraději. 
  • Poslední odstín je tmavší hnědá lehce až do oranžovo-zrzava. Občas ho používám namísto toho světlejšího hnědého odstínu. Tento tmavší  odstín je o hodně více pigmentovaný, tak ho spíš nepoužívám, protože je to na mě už dost tmavé i při lehkém nanesení, ovšem pro nějaký tmavší typ to bude ideální.



Samozřejmě nekonturuji obličej každý den, protože na to není čas, ale když ano, tak takto to zhruba vypadá, snad je to z fotky dobře poznat.


Používáte nějaké konturovací produkty? Které?


Mějte se krásně!





19 komentářů:

  1. Stydím se, ale asi bych si ten obličej ani vykonturovat nezvládla nebo nevím, zatím jsem to nezkoušela :D :D
    Ale Tobě to Vendy hrozně moc sluší :)
    A co mám v plánu na prodloužený víkend? Učení na zkoušku :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verunko, určitě by jsi to zvládla, nic na tom není :) Učení ti nezávidím, ale taky se mi to už blíží. Děkuju moc za komentář. :)

      Vymazat
  2. Tak to je vážně super, moc se ti líčení povedlo.
    giveaway

    OdpovědětVymazat
  3. paletku poznam no este som ju nemala. Velmi ti to pristane, si kocka!

    OdpovědětVymazat
  4. Konturovani je pro me n co jako umeni. Musim uznat, ze jsi to zvladla skvele :)

    OdpovědětVymazat
  5. skvělá paletka :) na této fotce ti to moc sluší, kráska :)

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkná paletka. Musím říct že jsi na fotce pěkně nalíčená. Taky nemám pořád čas na konturování :-)

    OdpovědětVymazat
  7. na fotke to vyzera perfektne!:) šikulka!

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za vaše komentáře! <3