středa 18. března 2015

útržky 18/3/2015


Ahoj kočky, 

Jaro jetu!!! Musím říct,  že za poslední dny si velmi užívám pěkného počasí, které venku panuje. Sluníčko mě nabíjí energií, která mi za poslední týdny už dost chyběla. Těším se až vytáhnu brusle a kolo a nebo půjdu běhat ven na čerstvý vzduch:) 
Co vy, taky si užíváte tyto první teplejší dny?
Dnes to budou útržky za poslední dobu.

Focení/ krásné překvapení, dostala jsem růžičky/ Miluju Ugovy freshe, nejraději si dávám č.17:kapusta, špenát, máta, ananas a jablko <3 Znáte?


Když marodím, pošlu muže do lékárny a on mi k tomu přiveze zmrzlinu :D /večeře - salát rucola, brusinky a tvarůžky/ jedna selfíjová/ plná skříň a nikdo to nepije :/ :D/


Poprvé jsem si koupila sprchové gely od Baley - nová limitka voní božsky/ moje crew na taneční soutěži - první místo/ moje dávno ztracené hodinky byly opět nalezeny, jupí! / nehtíky/


Mějte se krásně!

Pandička

16 komentářů:

  1. Ano, jaro je tu! Za okny slunce, jupí!! Moc Ti to na fotkách sluší, ne, že by si už krásná nebyla, ale krásníš snad každým dnem =)
    InHotBlog

    OdpovědětVymazat
  2. Máš moc hezké nehtíky a ještě hezčí barvu vlasů! Přesně takové chci docílit až zmizí tmavá barva :/ A poslední dny si užívám taky, brala bych každý den už alespoň 18 stupňů:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kéž by bylo 18 stupňů :) S barvou na vlasy je to běh na dlouhou trať trvalo mi dost dlouho než jsem docílila této. (barvím se sama). Děkuji za milý komentář :)

      Vymazat
  3. Nějak mě nikdy nenapadlo dát si zeleninový fresh namísto ovocného. Ale možná, že příště vyzkouším, dík za inspiraci :)

    My Make-up Store

    OdpovědětVymazat
  4. Limitka od Baley vypadá velmi dobře...:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je super! A v DM teď stojí jeden sprcháč 24,- :)

      Vymazat
  5. Máš krásný nehty Vendy a Tvoje barva vlasů se mi taky líbí :) Růže jsou krásný

    OdpovědětVymazat
  6. Ach! Ty jsi kočka! :) Moc ti to sluší, opravdu kráska ♥¨
    Ketrin Fl ~ Call me Ketrin blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, jsi hodná se červenám úplně ❤️

      Vymazat
  7. krásne fotky... no ale zmrzlina počas choroby??? :-D ja som ju mala vždy zakázanú

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to on mi chtěl udělat radost a ta zmrzlina mi docela pomohla na bolest zubů :)

      Vymazat
  8. Jůůů, já bych chtěla být taky nemocná a mít tak hodného muže jako ty :o):o).o) ...... můj "pan božský" mi místo zmrzliny nosí do postele horký čaj ...... Marki

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za vaše komentáře! <3