neděle 11. ledna 2015

útržky/11/1/2015

Ahoj kočky!


 Učím se teď asi jako každý druhý na zkoušky, takže můj čas, který vlastně ani nemám, je docela vzácný. :D To víte, chodím do práce, mám denně tréninky, pak je tu blog a do toho ještě škola. Občas si tak říkám jestli mi to za to stojí... Ale to víte,  že jo! To jsou jen takové ty chvilkové záchvěvy paniky :D
Dnes to bude jen pár útržku za poslední dny.
Pokud chcete být více v obraze co dělám a jak se mám, tak mne můžete sledovat na Facebooku a nebo na Instagramu.





Odpolední siesta, čaj a ořechová bábovka. 

 Červená!

Oblíbená kombinace.

 Výtahová.

:)

Drtím Mikro.

 Abych při učení neumřela hlady...

 V M&S jsem pořídila tohle Kešu máslíčko za 78,- a je moc dobré!

Moje kočička miluje různé tašky, krabice atd. takže jakmile někde nechám tašku tak ona je hned tam :D

Nedávno jsme si koupili hru AZ Kvíz a neskutečně jsme se u toho pobavili. Doporučuji!

Svačina z M&S.

Nákup v Kiku. Dóza a razítka na domácí sušenky.

Spolu. Pořád někde na cestách :)

Nemohu se vynadívat <3


Jak se teď daří vám? Také jste teď v jednom kole a učíte se na zkoušky?


Mějte se krásně!

Pandička













25 komentářů:

  1. Jasné, že ti to za to stojí! Len tak dalej. Je super, že popri študiu máš aj prácu. Držím palce... Inak ta bábovka - mňam, už viem čo upečiem buduci vikend :)

    OdpovědětVymazat
  2. Kešu máslo neznám, vypadá super! Držím palce na mikro, měla jsem minulý semestr, celkem mě to bavilo, ale učení je prostě otrava, tak to zvládni! :)

    http://sugar--spice--nice.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky, kešu máslo bych ochutnala ráda :). Zrovna na ten srdíčkovej přívěsek Pandora jsem koukala. Vendy a ty máš jaké tréninky?
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Veru :) Taneční tréninky - street dance + ještě chodím do posilovny atp.

      Vymazat
    2. Tak to jo :) A do jaké chodíš posilky, že bys mohla doporučit?

      Vymazat
    3. Chodím do Plaveckého bazénu nebo na Vektor, ale ten je o dost dražší. S obojím jsem byla vždy spokojena :)

      Vymazat
  4. Ta pandička na náramku je opravdu roztomilá :) A ta červená šála bombová, musí být super. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šála je úplně boží! Vůbec nelituji, že jsem si ji pořídila, je krásně teplá a obrovská :)

      Vymazat
  5. Krásné fotky, teda spíš ty momenty co zachycují :) Taky teď musím šrotit :( :D

    OdpovědětVymazat
  6. Ach ty zkoušky!!! Ani nevíš, jak už mě z nich šplouchá na maják! :D ale dneska je krásný den, tak učení na zítřejší zkoušku prostě musím trochu poodsunout :D
    Ketrin Fl ~ Call me Ketrin blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak to jsme na tom dost podobně :D :) Tak držím palce ať je zvládneš.

      Vymazat
  7. Pandora pandička je super roztomilá :)
    www.sarkazelena.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuji, dostala jsem ji k narozeninám a je nejmilejší.

      Vymazat
  8. Taky jsem teď v jednom kole, sice pořád střední, ale i tak to občas dokáže být náročné (i když vím, že z pohledu vysokoškoláka o nic nejde :-D). Ten náramek od Pandory je překrásný, všímám si, že je v poslední době hodně oblíbený jako dárek, to je rozkošné. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To věřím, že i na střední je to fuška, ale jak píšeš ve srovnání s VŠ je to ještě pohoda :) Pandora je skvělá a věřím, že potěší každého.

      Vymazat
  9. mňa sa už našťastie skúšky netýkajú, ale držím palce!:)

    OdpovědětVymazat
  10. Uuu, mikroekonomii jsem vážně neměla ráda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě až tak nevadí, horší je matika nebo fyzika :D

      Vymazat

Děkuji moc za vaše komentáře! <3