neděle 19. října 2014

New in

Zdravím vás :)

Nastřádalo se mi tu pár nových věcí co jsem si pořídila v poslední době a tak vám je konečně můžu ukázat. Po velmi náročném týdnu/týdnech ve škole, práci, na trénincích a nevím kde všude ještě, mám konečně chvilinku času také na vás. Mrzí mě,  že vás teď takhle zanedbávám, ale bohužel nemám vůbec čas :( 

Můj menší nákup v DM a Rossmannu


Basic Trička z Terranovy

náhrdelník z Ebay


2. náhrdelník z Ebay


3. náhrdelník  také z Ebay


Hodinky z Ebay

Náramek je taky z Ebay a mohli jste ho vidět již v předešlém článku


Výhra u Péti z Lovelyhair :)


Konečně jsem se odhodlala a koupila si protein - Syrovátkový protein z Nu3tion + jáhodová příchuť = challenge accepted!

To je pro dnešek vše! Budu se snažit dát sem co nejdříve zase nový článek!

Mějte se krásně


Pandička

13 komentářů:

  1. oh krásne nové veci tie hodinky z ebay sú top! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Parádní věci. Náhrdelníky vypadají vážně skvěle. :)
    .. a small miracle CZ

    OdpovědětVymazat
  3. Na ty basic trička se musím jít do Terranovy podívat :) Ta výhra u Péti je skvělá
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  4. Na ten sovičkový náramek koukám už pěkně dlouho. Je fakt úžasný:)
    °°Instantní krása°°

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, podívej se na ebay určitě tam někde bude a stál hrozně málo :)

      Vymazat
  5. Pekné veci:) Tie náhrdelníky sú krásne!

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné věcičky, krásné náhrdelníky a výhru ti závidím :) Doufám, že budou nějaké recenze :)

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovědětVymazat
  7. ten náhrdelník z ebayu má krásnu farbu!:)

    OdpovědětVymazat
  8. náhrdelníky a náramok ♥

    http://janesworldblog.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za vaše komentáře! <3