čtvrtek 3. července 2014




New in #historie#




Zdravím vás moji drazí!

dnes jsem tu s new in článkem. Je to pár věcí,  které jsem si pořídila v intervalu nekolika predešlych tydnu/mesícu.
Jinak za chvili vezu maminku do Prahy. Koupila jsem ji k narozeninám zájezd do Paríže a tak dneska mají odjezd. Tak se aspon zase po nejaké dobe projdu po Praze :)

Jak už jsem psala, máme doma nového miláčka  Apple I PAD Air. Máme ho cca mesíc a já ho od té doby nedala z ruky! Je nejlepší!

Naušničky jsem oboje dostala a predevším ty srdíčka nosím velmi ráda.

Trocha té kosmetiky musí byt. Nivea Angel star sprchovy gel.Miluju maliny. Mám ho už po nekolikáte a na léto do sprchy je to pro me must have! Chtela jsem vyzkoušet nejaky transparentní pudr a padl mi do oka zrovna tento od essence. Máte/Používáte? Coloramky <3! A nakonec zklidnující sprchovy gel Dermacol Aroma Ritual s Tibetskym jasmínem. Po namáhavem dni uplne idealni, a ta vune je božská.

Léto už je tu a tak jsem nelenila a pořídila si tyhle dva krásné laky od Maybelline Colorama Bleached neons. Jsou to naprosto krásné dvě barvičky odstín č.242 a č.243

Tričko Dolce&Gabana by Monica Bellucci (omlouvam se, že je tričko pomačkané, ale fotila jsem ho hned jak jsem rozbalila balíček)

Nový komplet na cvičení tílko + leginy Reebok , které jsem si pořídila v květnu na letošním Reebok wellness marathonu v Praze.

Rukavičky na Piloxing, jedna rukavička má 250g, divily by jste se, ale na tech rukach je ta zatež opravdu znat.


Užívejte prázdniny!


Pandička




14 komentářů:

  1. Ty laky jsou super! Skvele barvy na leto, i takto dohromady ;) A co planujes na leto ty? ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, jsem z nich nadšená. A mela jsem je na ruce už i takto dohromady a vypadají vážne dobre. Na léto toho moc neplánuji, ale jedu na tyden na taneční soustredení za 14 dní. Rádi by jsme s pritelem nekam na vylety a v zári možná nekam k mori. Uvidíme jak se to vyvrbí :)

      Vymazat
  2. Laky mají dokonalé barvičky a já osobně úplně zbožňuju angel star, protože je to nádherná vůně <3 a moc se mi líbí ty věci na cvičení :)

    OdpovědětVymazat
  3. Doufám, že na ten pudr bude recenze. Jsem na něj zvědavá.. :))

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  4. Tie sprchovacie gély milujem :))

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, zvu tě na giveaway o pokuaz v hodnotě 1000,- na nákup v Adidasu. :) http://janniebel.blogspot.cz/2014/07/giveaway-adidas-neo-poukaz-1000kc.html Šance je velká!

    OdpovědětVymazat
  6. Super nákup. Líbí se mi laky, ale zajímala by mě jejich výdrž.

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Popravdě jejich výdrž není až zas tak ohromující. Vydrželi mi většinou maximálně dva dny bez poškození :) Ale ty barvičky jsou prostě bomba...

      Vymazat

Děkuji moc za vaše komentáře! <3