sobota 20. července 2013

Holiday part 2


Zdravím :)

Tak vám přináším další várku fotek z dovolené v Německu na ostrově Föhr. První várku fotek si můžete prohlédnout zde Holiday part 1.
Už jsem týden doma a mezitím jsem si ještě užívala chvíli dovolené. Byli jsme v Praze v Zoo a u rodičů v Krkonoších. Takže jsem nestihla ani chvíli relaxovat a už jsem šla do práce. 


 na pláži

 13 hodin ve vlaku...

 molo

 výborný zelený čaj! Nevíte prodávají ho i u nás ?

na Golfu 

 snídaně <3

 odliv- jdeme na druhý ostrov vzdálený cca 7 km

 voda byla ledová

 už tam skoro jsme - Amrum na dohled

 chvílemi jsme se brodily pokolena v moři

 Amrum

 všude jsou písečné duny

 :D

 Bylo tam krásně...



jedeme zpět na Föhr

u strejdy v restauraci O:) excelentní ! http://www.fietis.com/ 

 <3 

 sestřenice Viviene slavila 18. narozeniny

 odjezd...



O ano, bylo tam tak krásně! Tak snad se tam zase brzy podíváme.


Co vy, taky užíváte prázdnin/ dovolené?


Mějte se krásně!


Pandička

8 komentářů:

  1. 13 hodin ve vlaku? Slušný! I druhá várka fotek je pěkná, výlet vypadá zajímavě. Ten zelený čaj... něco s podobným obalem jsem párkrát viděla u McCafé v mekáči, ale jestli je to to samé...?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Vážně? Tak to se snad po sto letech zajdu podívat do Mekáče.

      Vymazat
  2. vypadá to tam nádherně! Musela to být krásná dovolená:) určitě jste si to moc užili:)

    OdpovědětVymazat
  3. Wow, ty písečné duny, ta chladná atmosféra. Vím že teď každý šílí po horku a teplém moři, ale mě by se takováhle dovča taky moc líbila! :)

    OdpovědětVymazat
  4. 13 hodin ve vlaku bych asi nezvládla, jinak takový výlet bych si taky nechala líbit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věř, že jsem si myslela, že to taky nezvládnu. Zvládla a jsem ráda stálo to za to :)

      Vymazat

Děkuji moc za vaše komentáře! <3