středa 8. května 2013


Recenze: Dermacol Natural výživný mandlový denní krém


Zdravím vás !!!

Tak konečně jsem tu se slíbenou recenzí na mandlový denní krém od Dermacolu. Jsem nemocná a mám antibiotika a tak konečně je chvilka času na vás. Mrzí mě, že ani nestíhám moc sledovat vaše blogy :(  Snad už se teď vše uklidní a já budu mít více času na své záliby včetně blogování. 

Teď už k samotnému krému. Krém jsem si objednala z oficiálních stránek www.dermacol.cz. včetně make-upu, dostala jsem i pár vzorečků. Zrovna tam probíhala akce, že na každý nákup je sleva. Tak jsem neváhala a objednala si tento krém pro suchou, velmi suchou a citlivou pleť s přírodním mandlovým olejem & koenzymem Q10

Co slibuje: má silné regenerační účinky, předchází předčasnému stárnutí pleti, redukuje vrásky a napomáhá obnově buněk, zvláčňuje a zklidňuje podrážděnou pleť a zmírňuje pocit pnutí, obnovuje ochrannou bariéru pleti , zabraňuje ztrátám vody z pokožky a chrání ji před volnými radikály a negativními vlivy prostředí. Je určen především pro suchou, velmi suchou a citlivou pleť.


 Jak ho vidím já: Opravdu skvěle regeneruje pleť, což je hlavní důvod proč jsem si ho pořizovala. Mám občas sušší pleť a tento krém mi proti vysušování pomáhá. Má konzistenci tak akorát, ani ne hutný a ani ne tekutý. Je velmi příjemně parfemovaný i když si nejsem jistá zda cítím opravdu mandle. Zjemňuje pleť a nevytváří na ní mastný film, což je pro mne důležité. Co mě malinko mrzí je, že ho je jen 50ml.


Cena  krému 50ml se pohybuje okolo 100,- Kč což není mnoho.
 Vřele doporučuji hlavně pro ty co mají občas sušší pleť, ale myslím si, že i pro normální pleť je skvělý.

Připojuji odkaz na krásnou Giveaway k milé Vivi kde můžete vyhrát luxusní balzámy na rty KLIK


Mějte se krásně! Doufám, že se vám recenze líbila :)


Pandička






9 komentářů:

  1. Tenhle krém je jeden z mých oblíbených. Miluji tu vůni!

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji za komentáře :)Jsem ráda, že mě čtete ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Panďulko, ty víš, že jsem na mandlovou vůni vysazená, takže jsem se nemohla dočkat tvé recenze a opět mě nezklamala. Určitě jej v budoucnu budu chtít vyzkoušet, protože Dermacol mám moc ráda, a když k tomu přičtu právě mandlový krém, tak to je příjemný bonus navíc ;)
    Krásný den, Pandi :)

    OdpovědětVymazat
  4. Byli jsme v 4té kategorii. Starships. :) Ty jsi tam také byla? V jaké kategorii? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj byla :) Jak trénuju ty holčiny tak jsme byli také ve 4. kategorii, ve street dance :) To je náhoda ;)

      Vymazat
  5. ta mandlová vůně musí být úžasná :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za vaše komentáře! <3