pondělí 18. března 2013

Víkend ve znamení tance


Zdravím vás moji milí!!

Tento víkend, jak už název napovídá byl čistě taneční. Začala nám sezóna tanečních soutěží. Jupí! Kde ukážeme naše půlroční snažení. V sobotu jsme se tedy zúčastnili regionálního kola Taneční skupiny roku v Chrudimi. Já osobně jsem tam ale netancovala. Tancoval můj muž a jako vždy kluci nezklamali a získali ve své kategorii suveréně 1. místo!!!! 
Další soutěž nás čeká 30.3. a už se moc těším. Bude to CDO region v Hradci Králové, kterou pořádá kdo jiný než my, T- bass. 
Tak jen pár fotek z víkendu ( nic moc kvalita, byla tam tma :D)
Čekejte teď sem tam takovéhle články, protože tech soutěží bude poměrně dost a foťák budu brát 100%  sebou.
Vystoupení kluků - Fresh Prince


 <3

 můj outfit 

nails podle Markétky z http://abowforabeauty.blogspot.cz/




Hezký začátek týdne!!!


Pandička

17 komentářů:

  1. Krásné nehtíky a moc ti to sluší!

    OdpovědětVymazat
  2. Pandičko, ty náušnice jsou prostě božíííííí :) A co teprve ta skvělá košile. Moc se mi celý model líbí a navíc vypadáš velice spokojeně a tak to má být :) Mě osobně by třeba chlapecká choreografie velice zajímala :) Hezký začátek týdne :):-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Vratinko :* tady je odkaz na kluky http://www.youtube.com/watch?v=MHu0lZjUTK4&feature=youtu.be :) Měj se hezky ;)

      Vymazat
  3. Ju:) nehtiky se ti povedly:) jsem moc potěšena,ze si použila muj návod:) a hrozne Vam to sluší,moc se mi líbí tvoje bundicka a náušnice:) A at se Vam hezky tanci. Doufám,ze bude víc prvních míst:)Budu se těšit na fotky:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Markétko :) Taky doufám, že jich bude více, ale věřím, že ano :)

      Vymazat
  4. 1. místo? Páni. Gratuluju jim. Vypadalo to vážně pěkně. A tobě to strašně sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ty vesmírné nehty jsou super :-)
    A klukům gratuluji!

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  6. Takovou barvu nehtů mám ráda.
    Jinak, u mě na blogu právě probíhá soutěž a já bych tě na ni ráda pozvala. Potěší mě, když se zúčastníš :)

    OdpovědětVymazat
  7. tie nausnice aaach jo. bozske :D kosielka sa mi velmi paci :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za vaše komentáře! <3