pondělí 16. července 2012

turquoise


Můj tyrkysový týden . Musím říct, že minulý týden i když byl dost pracovně náročný jsem si docela užívala. V pondělí totiž jeli všichni na týden na "dovolenou" do Krkonoš na kola.
 Já teda s mužem musela zůstat doma kvůli práci, a neměl by kdo hlídat pejsana, ale nějak mi to vlastně ani nevadilo a jemu snad taky né :D. Měli jsme aspoň čas sami na sebe a celý dům tak patřil jenom nám :). Pařbaaa, nene kdepak :D žádná pařba nebyla.
 Proč ,ale vlastně tyrkysový týden ? No v pondělí, když jsem si v akci v tescu koupila takový  modrý likér curacao za 69,- kč :D Hned po příchodu domů jsem to prubla. By jste nevěřili po smíchání s redbullem jak to bylo dokonalý pití :D No, ale hlavně to udělalo tak krásnou barvu, přesně tu , kterou mám ze všech nejradši. Tyrkysovou prostě takovou jako je moře. Tak jsem si hned vzpomněla co všechno doma mám v tyrkysové. Musím říct ,že je toho mrtě.  Je fakt, že poslední dobou tyrkysovou malinko zanedbávám, a spíš nosím jiné barvy, ale stejně to je prostě moje barva a miluju všechny její odstíny. Tak mě napadlo, že vám pár mých nejoblíbenějších věcí ukážu.
Mimochodem schválně jsem si našla význam té barvy :
Spojuje blahodárné účinky modré a zelené a tím nás očišťuje a zároveň posiluje. Má uklidňující účinky na tělo i duši. Podporuje naše sebevědomí a fantazii. 


 Blue Curacao 

Drink - Ta barva <3

Můj oblíbený šátek

šperkovnice



miluju !



Jo a  přesně v takovém moři bych si jednou chtěla zaplavat O:)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji moc za vaše komentáře! <3