středa 30. května 2012

Home 

V Pondělí  jsme se  vrátili domu. Vůbec se mi od babičky nechtělo, protože doma mě čekali samé povinnosti a zařizování. 
Poslední den před odjezdem jsme se jeli podívat ještě za dědou do Komorní lhotky. Jelikož je po mrtvičce tak je v domě pro seniory. Bohužel nemůže být doma, protože potřebuje 24 hodinovou péči :( Je mi ho líto, ale člověk s tim nic neudělá no.

Domů jsme jeli zase regiojetem je to prostě nejlevnější, nejrychlejší a nejlepší.
Přijeli jsme akorát na oběd. Jsem se najedla a tak nějak už celý den polehával jsem byla utahaná z cesty nebo co. 
Za to včera už jsem jela na plný votáčky. Dopoledne jsme jeli odvést olovo a po obědě jsem plevala zahradu. Docela mě to i bavilo bo jsem se u toho pěkně opalovala a pila vychlazený pivo.

Jinak dneska  si jedeme pro novou skříň . Strašně se na to těším, protože už dlouho si ji přeju a tak ji konečně dostaneme O:) Jelikož máme tisíc komod a takovýho toho sluhu všechno pomačkaný a nevypadá to hezky atd. Tak to bude super.


<3




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji moc za vaše komentáře! <3